divendres, 4 d’octubre del 2013

ASSEMBLEA GENERAL DEL 3 D'OCTUBRE



CONTINGUT DE L'ASSEMBLEA GENERAL DEL 3 D'OCTUBRE

L'Ampa Reixac vol donar continuar durant aquest curs al projecte iniciat el passat mes de març basat en l'objectiu de contribuir a la qualitat de l'educació dels nostres fills i filles. Treballem per una escola pública de qualitat, col·laborant amb l'equip de professors i difonent valors com la solidaritat, el respecte, la convivència i el sentit crític entre els alumnes i les seves famílies.
Com a entitat, volem anar molt més enllà de la mera gestió de serveis amb el plantejament de noves iniciatives com el Projecte Clau, accions solidàries, sortides... Un altre dels grans reptes per a tots nosaltres és engrescar les famílies a ser membres actius de l'Ampa, no només fent-se socis, sinó col·laborant en l'organització, participant o proposant diferents activitats. Tot seguit, us fem un resum del full de ruta d'aquest curs que la junta presenta en aquesta assemblea.
-Comissió de presidència: Formada per Sílvia Alquézar (presidenta) i Ramón Bueno (vicepresident). Aquesta comissió s'encarrega de coordinar tots els temes i mantenir les relacions institucionals amb la direcció, l'Ajuntament, la Fampa, la Fapac, el Consell Escolar Municipal i altres entitats.
-Comissió de comunicació: Laura Grau i David Ramos Campos (vocals). Enmarcada dins de l'àmbit de presidència, fa l'actualització del bloc i el Facebook de l'entitat. Elaboració de comunicats i del butlletí Info Ampa.

-Comissió de secretaria: Cristina del Olmo i Xavi Herrero (vocals). Aquesta comissió se n'ocupa de tots els temes burocràtics de l'entitat. S'encarrega de l'actualització del llibre de socis i d'ordenar la documentació generada per l'Ampa. Un dels principals projectes és establir un sistema d'arxiu de tots els documents de l'associació.

-Comissió de tresoreria: Javier Santamarina (tresorer) i Cristina García (vocal). Aquesta comissió elabora els pressupostos de l'entitat i controla les despeses i els ingressos que es generen. És l'encarregada de dur a terme el llibre de comptes.
1.     Ingressos: quota de socis (es proposa que sigui de 20 euros per família), subvencions de l'Ajuntament (670 euros Regidoria d'Educació i 1.700 euros IME), loteria de Nadal, cistella de Nadal, calendari (novetat) i la Festa de la Primavera.
2.     Despeses: Festa de la primavera, carnaval, assegurances.
A. L'entitat té un fons de 40.000 euros i la junta proposa invertir una part d'aquests diners (18.000 euros) en millores per a l'escola. S'han valorat diversos projectes com la sonorització del pati i del gimnàs per a la realització d'esdeveniments, ampliar la dotació informàtica, tendals a les classes d'infantil i una aula magna. Això només són propostes a valorar entre totes les famílies i la direcció, que considerem haurà de determinar les prioritats que necessiten els nostres infants. També caldrà establir el calendari de realització.
PREVISSIÓ D'INGRESSOS I DESPESES 2014
INGRESSOS


DESPESES

Festa de la Primavera
10.000,00 €

Millores escola
18.000,00 €
Quotes socis/es
6.000,00 €
(estimació 300 socis)
Festa de la Primavera
10.000,00 €
Subvencions
2.300,00 €

Estoc Xandalls
1.000,00 €
Calendaris
2.000,00 €

Mútua Esportiva
650,00 €
Cistella Nadal
500,00 €

Devolucions Quotes
600,00 €
Loteria
500,00 €

Castanyada i Reis
500,00 €
TOTAL INGRESSOS
21.300,00 €

Ludoteca assemblees
500,00 €

Material oficina
300,00 €
TOTAL DESPESES
31.550,00 €

RESULTAT
-10.250,00 €
Saldo Bancs 3/10/13
40.475,00 €

-Comissió de solidaritat: Ramón Bueno i David Ramos Campos (vocal). Aquesta comissió es planteja la seva proposta des de la idea que la solidaritat ha de ser un valor educador que l'escola ha de transmetre i que ha d'estar present de manera transversal a les activitats que es facin. Des de l'Ampa creiem que hem d'intentar aportar el nostre granet de sorra a la formació en aquest esperit entre els nostres menuts i les seves famílies. Aquestes són les propostes:
- Constitució de la comissió (octubre). Data de reunions de la comissió: dimecres de 16:30h a 18h.
- Recollida d'aliments (desembre)
- Mercat d'intercanvi (març)
- Exposició sobre la situació de la infància al món (maig)
- Video-xerrada sobre la temàtica anterior (maig)
- Espai solidari a la Festa de la primavera (abril).

-Comissió de delegats/ades: Alicia Solano i Meli Molero (vocals). L'objectiu d'aquesta comissió és dinamitzar la participació dels delegats i coordinar i canalitzar les propostes que sorgeixin del col.lectiu. La idea és fer pedagogia de la importància d'aquestes figures dins de l'aula perquè són les persones que coneixen de manera més directa les famílies.

-Comissió de festes i sortides: Carles Galbany (vocals). Aquesta comissió s'encarrega d'organitzar les activitats de caràcter lúdic i festiu al centre com la Festa de la Primavera, el Carnaval, la Castanyada. També es plantejaran sortides familiars.
         
-Comissió d'extraescolars: Cristina del Olmo, Laura Grau (vocals). Dissenya l'oferta d'activitats extraescolars i s'encarrega de portar el control del funcionament de les activitats sent el contacte amb l'empresa que les gestiona.

-Comissió de serveis: Esther Bailón i Cristina del Olmo (vocals). Vetlla perquè els diferents serveis prestats per l'Ampa funcionin correctament com el menjador, la venda de llibres i de roba esportiva del centre.  També se n'ocupen del desenvolupament del Projecte Clau.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada