CONTINGUT DE L'ASSEMBLEA GENERAL DEL 3 D'OCTUBRE
L'Ampa Reixac vol donar continuar durant aquest curs al projecte
iniciat el passat mes de març basat en l'objectiu de contribuir a la qualitat
de l'educació dels nostres fills i filles. Treballem per una escola pública de
qualitat, col·laborant amb l'equip de professors i difonent valors com la
solidaritat, el respecte, la convivència i el sentit crític entre els alumnes i
les seves famílies.
Com a entitat, volem anar molt més enllà de la mera gestió de serveis
amb el plantejament de noves iniciatives com el Projecte Clau, accions
solidàries, sortides... Un altre dels grans reptes per a tots nosaltres és
engrescar les famílies a ser membres actius de l'Ampa, no només fent-se socis,
sinó col·laborant en l'organització, participant o proposant diferents activitats.
Tot seguit, us fem un resum del full de ruta d'aquest curs que la junta
presenta en aquesta assemblea.
-Comissió de
presidència: Formada per Sílvia Alquézar (presidenta) i Ramón Bueno (vicepresident).
Aquesta comissió s'encarrega de coordinar tots els temes i mantenir les
relacions institucionals amb la direcció, l'Ajuntament, la Fampa, la Fapac, el
Consell Escolar Municipal i altres entitats.
-Comissió de comunicació: Laura Grau i David Ramos Campos (vocals). Enmarcada dins
de l'àmbit de presidència, fa l'actualització del bloc i el Facebook de
l'entitat. Elaboració de comunicats i del butlletí Info Ampa.
-Comissió de secretaria: Cristina del Olmo i Xavi Herrero (vocals). Aquesta
comissió se n'ocupa de tots els temes burocràtics de l'entitat. S'encarrega de
l'actualització del llibre de socis i d'ordenar la documentació generada per
l'Ampa. Un dels principals projectes és establir un sistema d'arxiu de tots els
documents de l'associació.
-Comissió de tresoreria: Javier
Santamarina (tresorer) i Cristina García (vocal). Aquesta comissió elabora els
pressupostos de l'entitat i controla les despeses i els ingressos que es
generen. És l'encarregada de dur a terme el llibre de comptes.
1.
Ingressos:
quota de socis (es proposa que sigui de 20 euros per família), subvencions de
l'Ajuntament (670 euros Regidoria d'Educació i 1.700 euros IME), loteria de
Nadal, cistella de Nadal, calendari (novetat) i la Festa de la Primavera.
2.
Despeses:
Festa de la primavera, carnaval, assegurances.
A. L'entitat té un fons de 40.000 euros i la junta proposa invertir
una part d'aquests diners (18.000 euros) en millores per a l'escola. S'han
valorat diversos projectes com la sonorització del pati i del gimnàs per a la
realització d'esdeveniments, ampliar la dotació informàtica, tendals a les
classes d'infantil i una aula magna. Això només són propostes a valorar entre
totes les famílies i la direcció, que considerem haurà de determinar les
prioritats que necessiten els nostres infants. També caldrà establir el
calendari de realització.
PREVISSIÓ D'INGRESSOS I
DESPESES 2014
|
||||
INGRESSOS
|
DESPESES
|
|||
Festa
de la Primavera
|
10.000,00 €
|
Millores
escola
|
18.000,00 €
|
|
Quotes
socis/es
|
6.000,00 €
|
(estimació 300 socis)
|
Festa
de la Primavera
|
10.000,00 €
|
Subvencions
|
2.300,00 €
|
Estoc
Xandalls
|
1.000,00 €
|
|
Calendaris
|
2.000,00 €
|
Mútua
Esportiva
|
650,00 €
|
|
Cistella
Nadal
|
500,00 €
|
Devolucions
Quotes
|
600,00 €
|
|
Loteria
|
500,00 €
|
Castanyada
i Reis
|
500,00 €
|
|
TOTAL
INGRESSOS
|
21.300,00 €
|
Ludoteca
assemblees
|
500,00 €
|
|
Material
oficina
|
300,00 €
|
|||
TOTAL
DESPESES
|
31.550,00 €
|
|||
RESULTAT
|
-10.250,00 €
|
|||
Saldo
Bancs 3/10/13
|
40.475,00 €
|
-Comissió de solidaritat: Ramón Bueno i David Ramos Campos (vocal). Aquesta comissió es
planteja la seva proposta des de la idea que la solidaritat ha de ser un valor
educador que l'escola ha de transmetre i que ha d'estar present de manera
transversal a les activitats que es facin. Des de l'Ampa creiem que hem
d'intentar aportar el nostre granet de sorra a la formació en aquest esperit
entre els nostres menuts i les seves famílies. Aquestes són les propostes:
- Constitució de la comissió (octubre). Data de reunions de la
comissió: dimecres de 16:30h a 18h.
- Recollida d'aliments (desembre)
- Mercat d'intercanvi (març)
- Exposició sobre la situació de la infància al món (maig)
- Video-xerrada sobre la temàtica anterior (maig)
- Espai solidari a la Festa de la primavera (abril).
-Comissió de delegats/ades: Alicia
Solano i Meli Molero (vocals). L'objectiu d'aquesta comissió és dinamitzar la
participació dels delegats i coordinar i canalitzar les propostes que sorgeixin
del col.lectiu. La idea és fer pedagogia de la importància d'aquestes figures
dins de l'aula perquè són les persones que coneixen de manera més directa les
famílies.
-Comissió de festes i
sortides: Carles Galbany (vocals). Aquesta comissió s'encarrega d'organitzar les
activitats de caràcter lúdic i festiu al centre com la Festa de la Primavera,
el Carnaval, la
Castanyada. També es plantejaran sortides familiars.
-Comissió d'extraescolars: Cristina
del Olmo, Laura Grau (vocals). Dissenya
l'oferta d'activitats extraescolars i s'encarrega de portar el control del
funcionament de les activitats sent el contacte amb l'empresa que les gestiona.
-Comissió de serveis: Esther Bailón i Cristina
del Olmo (vocals). Vetlla perquè els diferents serveis
prestats per l'Ampa funcionin correctament com el menjador, la venda de llibres
i de roba esportiva del centre. També se
n'ocupen del desenvolupament del Projecte Clau.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada